Nejtypičtější oprava karbonového rámu.
Opravy karbonu: Proražená horní rámová trubka od protočených řídítek.
V tomto případě se vyplatilo i dotáhnout povrchovou úpravu a barvu.
Bílý podklad a černá linka je celkem jednoduchý design, i když to zabere o jeden pracovní den navíc.
Odbroušení laku a laminaci jsme provedli již standardním způsobem.
Slovíčko COMP však muselo z rámu zmizet nenávratně.
Zachovat spodní černou linku bylo pekelně těsné.
Další krok je : zbavení se nerovností kytováním a broušením.
To žluté je lakýrnický kyt, který skryl malé propadliny po broušení do ztracena.
Po vyrovnání povrchu a dostříkání bílé barvy přišla na řadu černá linka.
Nalepit šablonu rovně s pravidelnou rozbíhavostí není úplně lehké a nepodaří se vždy napoprvé.
Ale když se podaří, tak je to paráda.
Teď již jen správně zamaskovat a stříknout čirým lakem s UV filtrem.
Rozstřik se musí ošetřit speciálním rozstřikovacím ředidlem, které spojí neznatelně starý a nový lak.
Tím nevznikne viditelný přechod a vše se propojí.
To je již tak trochu „vyšší lakýrnická“.
Nakonec se musí lak ještě jednou přebrousit a přeleštit, aby se dosáhlo jednotné lesklé hladiny.
Výsledek však stojí za to a oprava je pak téměř neznatelná.
Cena opravy se však může navýšit o pár tisíc, což se ale u novějších drahých kol vyplatí.