Čas od času se nám podaří nafotit pro vás nějaký ton fotoseriálek o opravách, které u nás probíhají.
Pár postřehů by se mohlo hodit i Vám.
Zejména umístění distančních podložek mezi rám a ložisko je velmi choulostivá záležitost, kde nesmíte udělat chybu.
Tak se na to podívejme:
Nezapomeňme nanést Locktite proti povolování na závit matice.
Tlumič už je připojen. A ted druhá strana, ta je složitější a hodně choulostivá.
Nejprve si pořádně vymažeme ložiska vazelínou. Snažíme se ucpat styčné plochy prachovek aby se přes ně nedostala vlhkost ani voda.
Cvičně jsme sestavili protažení čepu vahadlem tak, aby jste dobře viděli rozmístění distančních ložisek.
Sledujte hlavně profil distanční podložky. Menší styčná plocha se bude opírat o vnitřní kroužek ložiska a větší průměr kroužku se opře o rám kola.
Nezapomeňme na širší distanční kroužek mezi tlumičem a rámem. Patří přesně tam , kam ukazuje hrot šídla.
Teď, když už jsme všechno správně umístili a čep protáhli rámem zbývá už jen zajistit závit matice Locktitem proti povolení a dobře dotáhnout.