Především je to strašná zdlouhavá a náročná práce,
na kterou je potřeba již mnoho zkušeností a let lakýrnické praxe.
Na pár fotkách vám poodhalíme, čím si musíte při změně „kabátu“ projít.
Potom začnete rovnat a leštit povrch vodním smirkem.
Jakoukoli nerovnost nebo jen ďubku zanecháte v plniči, tak se vám projeví na konečném laku dvojnásob.
Brousíte každý detajl. Brousíte dlouho…
Každý centimetr musí být vyhlazen, jinak je lak hrubej jako struhadlo.
Hlavně musíte pomalu, aby jste neprojel…
A plocha karbonového rámu je veliká.
Povrch na který se bude stříkat i ten který se nebude barvit musí být jako zrcadlo!
Pak teprve si můžete vzít pistoli a užít si pár minut slávy. Když to ale skazíte, začínáte znova.
Po proschnutí odmaskujete a připravíte přechody na lak.
Lakování je poslední úkon, a můžete jím nejvíce zkazit. Kdo nemá cit pro střkání a dobré oči, zapomeňte na to !
Výsledek může být skvělý, nebo taky tragédie.
Teprve nyní se pozná, jestli jste brousili poctivě.
My brousíme vždy pečlivě a dlouho. Takže nečekejte, že se taková změna „kabátu“ dá udělat za 3000kč.