Kdo vlastní časovkářský speciál Specialized Transition určitě již bojoval s vnitřním vedením lanka přesmykače rámem.
V mnoha případech se stává, že vnitřní vedení lanka se rozpojí a lanko již nejde protáhnout.
V mnoha případech se tento problém stal tragédií a důvodem k reklamaci celého rámu.
Kdo strávil dlouhé hodiny lovením lanka v rámu mi dá jistě za pravdu.
My jsme se s tím však nesmířili a našli jsme jednoduché řešení jednou pro vždy.
Použili jsme nevyužitý otvor pro vedení FRM, které ústí pod středovou spojkou a protáhli jím celý bovden.
Ten jsme pak ukotvili v koncovce, kterou jsme nanejtovali na levé straně rámu.
Lanko tak jde šikmo za sedlovou trubkou, ale v ose tahu přesmykače.
Celé řešení je velmi jednoduché, chtělo to prostě jenom nápad a odvahu.
Věříme, že naše řešení pomůže mnoha smolařům se vypořádat s tímto velmi častým problémem.
V případě nouze vám rádi s předělávkou pomůžeme.
Oprava vnitřního vedení lanka přesmykače u kola Specialized Transition.
Oprava vnitřního vedení lanka přesmykače u kola Specialized Transition.
Oprava vnitřního vedení lanka přesmykače u kola Specialized Transition.
Zde je zřetelná koncovka bovdenu, kterou jsme nanýtovali tak, aby lanko bylo v přímém směru tahu přesmykače.