Co se děje za vraty Sunsetbike v zimě?
Přinášíme pár zajímavostí.
Třeba rozlepená brzdová patka na Cannondale s Lefty.
Oprava celokarbonového sedla.
Oprava prasklých ráfků „Lightvait“.
Amputace brzdových čepů na FSRku k nepoznání.
Proražená spodní rámová trubka na karbonové Meridě.
Oprava poškrábaného laku a nápisu S-Works.
Pár fotek, pro zajímavost jako malé nahlédnutí do servisní kuchyně :-)
Oprava karbonového sedla.
Malá trhlinka na postu zadní brzdy u Cannondejla zapříčinila, že kolo při brždění vybrovalo až uvolnilo ložiska v zadním náboji…
Omotání karbonovým plátnem a dokonalé vybroušení vše spojilo v jeden kompaktní monolit.
Na kole to pak vypadalo velmi přirozeně.
Karbonové sedlo za 5000kč asi jen tak nevyhodíte protože se utrhly lyžiny. Tedy pokud znáte naší adresu. :-)
Oprava karbonem a snejtováním vypadá trochu humpolácky, ale je to na jistotu. Sedlo jezdí dál!
Kola Lightwait by asi nikdo k popelnici nepostavil ani zlámaný. Preparace ráfku a vybroušení je vrátilo na silnici jako nové.
Prolepení ráfku, před finálním zalitím tvrdou sklovinou a přebroušením.
Nové kolo za 170tisíc a škrábanec na hlavní trubce? To ne!
Vykytovat, přebrousit, maska, stříknout a rozleštit.
Písmeno se vystříká.
Sundáte ráfkové brzdy a nasadíte kotoučovky. No ale co ty pahejly na zadní stavbě? To musí zmizet!
Zabroušení, vykytování, plnič a barva to řeší. Není to hned, ale dá se. :-)
Pofoukáme, necháme vyschnout a už to nikdo nepozná…
Proražená spodní karbonová trubka.
Trhlina ve spoji zadní šavle.