Stále více zákazníků se při stavbě silničky rozhoduje pro kvalitního karbonového gravela. Není to úplně to samé, ale v rámci tréningu to lze tak pojmout. Jde přeci jen o to,…
Představujeme vám naše nová plášťová kola Swoop Disc na pevné 12mm osy. S příchodem kotoučových brzd a pevných osiček do silniční cyklistiky vám konečně můžeme s klidným srdcem doporučit i…
Většina silničních karbonových kol, má držák přesmykače z duralu přinýtovaný. U nejvyšších modelů kol Scott je to ale jinak. Z karbonu je vlastně úplně všechno. Ukázalo se však, že šetřit…
Kdo má karbonové kolo Kona Hei Hei určitě ví, že nejslabší článek tohoto jinak skvělého bajku je uchycení zadní patky přehazovačky. Karbonová kona má opravdu velmi specifický hák přehazky s…
Abych řekl pravdu, úplně ze všeho nejraději přelakovávám nové drahé rámy… Je to taková sadistická hra na Šivu ničitele. Prostě někdo k vám přinese nové drahé kolo, vy ho rozeberete,…
Letos další přestavba 1×12, ale konečně ve stylu SHIMANO XTR! Po roce testování 1×12 SRAM Eagle a Sunrace a mnoha úspěšných přestavbách jsme projeli i dlouho očekávané XTRko. A asi…
Tento SPECIÁLNÍ OCHRANNÝ BOX NA KOLO jsme vyrobili na přání triatletů, kteří často létají na závody s nerozebiratelným časovkářským speciálem. U většiny moderních časovkářských kol se totiž nedají jednoduše demontovat…
Oprava karbonového rámu Bianchi XR.2 Další krásná oprava horní rámové trubky, o která se již pochybovalo. Vnitřní i vnější laminace, spoustu hodin broušení a kvalitní lak znovu dokázaly, že: „kde…
Celkem často se k nám dostávají opravy protočených ložisek v karbonovém rámu. Takové zaseklé ložisko se začne v karbonovém sedle pohybovat a vytvoří omačkáním vakl, který se pak projeví vůlí…
Kufr na kolo. Dvě šířky: 27 cm silniční a 31cm horský Minimalistické rozměry 125x78x27cm. Váha kufru je zhruba 8-9kg, takže se vejdete do váhového limitu. Inovovaná…